Wednesday 5 September 2012

All Start Here

Assalamualaikum dan salam sejahtera ..

Hai semua !

Terima kasih kerana sudi membace kiriman surat pertama saya ini . pertama-tama saya ingin mengenalkan diri saya kepada pmbaca sekalian . saya seorang pelajar di SMKA Sheikh Abdul Malek . tinggal di bandar persisir air , Kuala Terengganu . Saya mrupakan orang baru dalam dunia blogger ini . pada 5.9.2012 saya telah dicadangkan untuk membuat satu akaun blog oleh kawan-kawan . mereka kata orang pada zaman ini kebanyakannya sudah mempunyai kemudahan internet dan msyarakat kini juga sudah tidak lagi hanya bergantung kepada surat khabar,risalah dan iklan-iklan di tepian jalan . . saya pun ingin juga mencuba media ini sekaligus dapat digunakan pada masa hadapan . so , tujuan saya buat blog ini adalah untuk mempromosikan rumah tumpangan yang terletak di bandar Kuala Terengganu .saya yakin dengan cara ini .. rumah itu tidak lah begitu sepi dek kerana ketiadaan penghuninya . saya harap anda semua yg mlawati blog saya ini dapat menyebarkan lagi pemberitahuan ini supaya lebih meluas .saya amat menghargai jasa dan budi baik pelayar-pelayar sekalian  .

No comments:

Post a Comment